Skip to main content

ארז דריגס חזרות : התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה.

ארז דריגס חזרות : התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה.. הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם. אביו, שרל דריגס, שעלה מצרפת, עסק באמנות קלאסית ועיצוב תפאורה לתיאטרון, וכיום עוסק בעיצוב פנים. בילדותו למד טניס מספר שנים, בכלל זה אצל שלמה צורף, מאמן נבחרת ישראל. בעקבות העדויות נגד השחקן ארז דריגס: מהיכרותי התקשורתית המועטה עם דריגס, ומן המידע המונח כעת לפנינו, ניכר כי מדובר במקרה מובהק של אדם שיצריו הרעים.

מהיכרותי התקשורתית המועטה עם דריגס, ומן המידע המונח כעת לפנינו, ניכר כי מדובר במקרה מובהק של אדם שיצריו הרעים. מזה שנים ארוכות ארז דריגס פעיל בעולם התיאטרון, אבל רק בשבועות האחרונים הוא הפך לשם חם הודות לסדרה הקומית שיצר ביחד עם נועה קולר, חזרות, שמשודרת בכאן 11. אני מרחמת על ארז דריגס, גם אם הכאיב לנשים רבות, אולי דווקא כי אני זו שזרקתי את הגפרור הבוער והצתתי קטע מהסדרה חזרות של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות (כאן 11). התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה. כוכבת חזרות הגיבה לראשונה על טענותיהן של ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית.

חזרות ×
חזרות ×"יא ס×"ר×" שעומ×"ת מעל לתנופת ×"טלוויזי×" ×"מקומית from img-s-msn-com.akamaized.net
יוצרי וכוכבי הסדרה ״חזרות״, השחקן ארז דריגס והשחקנית נועה קולר , בשיחה אישית עם לוסי על היצירה, על זוגיות ועל עולם התרבות בזמן המשבר. התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה. הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם. בילדותו למד טניס מספר שנים, בכלל זה אצל שלמה צורף, מאמן נבחרת ישראל. כוכבת חזרות הגיבה לראשונה על טענותיהן של ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית. ארז דריגס נולד וגדל בתל אביב, האמצעי במשפחה בת שלושה ילדים. מזה שנים ארוכות ארז דריגס פעיל בעולם התיאטרון, אבל רק בשבועות האחרונים הוא הפך לשם חם הודות לסדרה הקומית שיצר ביחד עם נועה קולר, חזרות, שמשודרת בכאן 11. בעקבות העדויות נגד השחקן ארז דריגס:

ארז דריגס נולד וגדל בתל אביב, האמצעי במשפחה בת שלושה ילדים.

התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה. כוכבת חזרות הגיבה לראשונה על טענותיהן של ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית. בילדותו למד טניס מספר שנים, בכלל זה אצל שלמה צורף, מאמן נבחרת ישראל. אני מרחמת על ארז דריגס, גם אם הכאיב לנשים רבות, אולי דווקא כי אני זו שזרקתי את הגפרור הבוער והצתתי קטע מהסדרה חזרות של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות (כאן 11). אביו, שרל דריגס, שעלה מצרפת, עסק באמנות קלאסית ועיצוב תפאורה לתיאטרון, וכיום עוסק בעיצוב פנים. בעקבות העדויות נגד השחקן ארז דריגס: הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם. מהיכרותי התקשורתית המועטה עם דריגס, ומן המידע המונח כעת לפנינו, ניכר כי מדובר במקרה מובהק של אדם שיצריו הרעים. ארז דריגס נולד וגדל בתל אביב, האמצעי במשפחה בת שלושה ילדים. יוצרי וכוכבי הסדרה ״חזרות״, השחקן ארז דריגס והשחקנית נועה קולר , בשיחה אישית עם לוסי על היצירה, על זוגיות ועל עולם התרבות בזמן המשבר. מזה שנים ארוכות ארז דריגס פעיל בעולם התיאטרון, אבל רק בשבועות האחרונים הוא הפך לשם חם הודות לסדרה הקומית שיצר ביחד עם נועה קולר, חזרות, שמשודרת בכאן 11. ארז דריגס התנהג התנהגות פסולה ואלימה, שלא הייתי מודעת אליה.

התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה. כוכבת חזרות הגיבה לראשונה על טענותיהן של ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית. אני מרחמת על ארז דריגס, גם אם הכאיב לנשים רבות, אולי דווקא כי אני זו שזרקתי את הגפרור הבוער והצתתי קטע מהסדרה חזרות של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות (כאן 11). הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם. אביו, שרל דריגס, שעלה מצרפת, עסק באמנות קלאסית ועיצוב תפאורה לתיאטרון, וכיום עוסק בעיצוב פנים.

צוץ תרא×
צוץ תרא×" ארז ×"רי×'ס ו×"×—×'ר×" ×'פפראצי זו×'×™ from ynet-images1.yit.co.il
אני מרחמת על ארז דריגס, גם אם הכאיב לנשים רבות, אולי דווקא כי אני זו שזרקתי את הגפרור הבוער והצתתי קטע מהסדרה חזרות של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות (כאן 11). יוצרי וכוכבי הסדרה ״חזרות״, השחקן ארז דריגס והשחקנית נועה קולר , בשיחה אישית עם לוסי על היצירה, על זוגיות ועל עולם התרבות בזמן המשבר. הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם. בילדותו למד טניס מספר שנים, בכלל זה אצל שלמה צורף, מאמן נבחרת ישראל. מזה שנים ארוכות ארז דריגס פעיל בעולם התיאטרון, אבל רק בשבועות האחרונים הוא הפך לשם חם הודות לסדרה הקומית שיצר ביחד עם נועה קולר, חזרות, שמשודרת בכאן 11. אביו, שרל דריגס, שעלה מצרפת, עסק באמנות קלאסית ועיצוב תפאורה לתיאטרון, וכיום עוסק בעיצוב פנים. בעקבות העדויות נגד השחקן ארז דריגס: מהיכרותי התקשורתית המועטה עם דריגס, ומן המידע המונח כעת לפנינו, ניכר כי מדובר במקרה מובהק של אדם שיצריו הרעים.

ארז דריגס התנהג התנהגות פסולה ואלימה, שלא הייתי מודעת אליה.

בעקבות העדויות נגד השחקן ארז דריגס: ארז דריגס נולד וגדל בתל אביב, האמצעי במשפחה בת שלושה ילדים. בילדותו למד טניס מספר שנים, בכלל זה אצל שלמה צורף, מאמן נבחרת ישראל. התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה. מהיכרותי התקשורתית המועטה עם דריגס, ומן המידע המונח כעת לפנינו, ניכר כי מדובר במקרה מובהק של אדם שיצריו הרעים. כוכבת חזרות הגיבה לראשונה על טענותיהן של ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית. מזה שנים ארוכות ארז דריגס פעיל בעולם התיאטרון, אבל רק בשבועות האחרונים הוא הפך לשם חם הודות לסדרה הקומית שיצר ביחד עם נועה קולר, חזרות, שמשודרת בכאן 11. יוצרי וכוכבי הסדרה ״חזרות״, השחקן ארז דריגס והשחקנית נועה קולר , בשיחה אישית עם לוסי על היצירה, על זוגיות ועל עולם התרבות בזמן המשבר. אביו, שרל דריגס, שעלה מצרפת, עסק באמנות קלאסית ועיצוב תפאורה לתיאטרון, וכיום עוסק בעיצוב פנים. הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם. ארז דריגס התנהג התנהגות פסולה ואלימה, שלא הייתי מודעת אליה. אני מרחמת על ארז דריגס, גם אם הכאיב לנשים רבות, אולי דווקא כי אני זו שזרקתי את הגפרור הבוער והצתתי קטע מהסדרה חזרות של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות (כאן 11).

בעקבות העדויות נגד השחקן ארז דריגס: אביו, שרל דריגס, שעלה מצרפת, עסק באמנות קלאסית ועיצוב תפאורה לתיאטרון, וכיום עוסק בעיצוב פנים. יוצרי וכוכבי הסדרה ״חזרות״, השחקן ארז דריגס והשחקנית נועה קולר , בשיחה אישית עם לוסי על היצירה, על זוגיות ועל עולם התרבות בזמן המשבר. הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם. ארז דריגס נולד וגדל בתל אביב, האמצעי במשפחה בת שלושה ילדים.

ארז ×
ארז ×"רי×'ס מקוו×" שאוכל ×'×'וא ×"עת ל×"תנצל ×'פני אל×" שפ×'עתי ×'×"ן מערי×' from images.maariv.co.il
ארז דריגס נולד וגדל בתל אביב, האמצעי במשפחה בת שלושה ילדים. בילדותו למד טניס מספר שנים, בכלל זה אצל שלמה צורף, מאמן נבחרת ישראל. כוכבת חזרות הגיבה לראשונה על טענותיהן של ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית. התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה. מזה שנים ארוכות ארז דריגס פעיל בעולם התיאטרון, אבל רק בשבועות האחרונים הוא הפך לשם חם הודות לסדרה הקומית שיצר ביחד עם נועה קולר, חזרות, שמשודרת בכאן 11. אביו, שרל דריגס, שעלה מצרפת, עסק באמנות קלאסית ועיצוב תפאורה לתיאטרון, וכיום עוסק בעיצוב פנים. ארז דריגס התנהג התנהגות פסולה ואלימה, שלא הייתי מודעת אליה. מהיכרותי התקשורתית המועטה עם דריגס, ומן המידע המונח כעת לפנינו, ניכר כי מדובר במקרה מובהק של אדם שיצריו הרעים.

יוצרי וכוכבי הסדרה ״חזרות״, השחקן ארז דריגס והשחקנית נועה קולר , בשיחה אישית עם לוסי על היצירה, על זוגיות ועל עולם התרבות בזמן המשבר.

הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם. בעקבות העדויות נגד השחקן ארז דריגס: ארז דריגס נולד וגדל בתל אביב, האמצעי במשפחה בת שלושה ילדים. אביו, שרל דריגס, שעלה מצרפת, עסק באמנות קלאסית ועיצוב תפאורה לתיאטרון, וכיום עוסק בעיצוב פנים. התפוצצות פרשת ארז דריגס, איש התיאטרון וכוכב הסדרה חזרות, מביאה את הנושא לקדמת הבמה. מהיכרותי התקשורתית המועטה עם דריגס, ומן המידע המונח כעת לפנינו, ניכר כי מדובר במקרה מובהק של אדם שיצריו הרעים. מזה שנים ארוכות ארז דריגס פעיל בעולם התיאטרון, אבל רק בשבועות האחרונים הוא הפך לשם חם הודות לסדרה הקומית שיצר ביחד עם נועה קולר, חזרות, שמשודרת בכאן 11. יוצרי וכוכבי הסדרה ״חזרות״, השחקן ארז דריגס והשחקנית נועה קולר , בשיחה אישית עם לוסי על היצירה, על זוגיות ועל עולם התרבות בזמן המשבר. ארז דריגס התנהג התנהגות פסולה ואלימה, שלא הייתי מודעת אליה. אני מרחמת על ארז דריגס, גם אם הכאיב לנשים רבות, אולי דווקא כי אני זו שזרקתי את הגפרור הבוער והצתתי קטע מהסדרה חזרות של כאן 11, בהשתתפות ארז דריגס, יבגניה דודינה וגילה אלמגור בתפקיד שרת התרבות (כאן 11). כוכבת חזרות הגיבה לראשונה על טענותיהן של ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית. בילדותו למד טניס מספר שנים, בכלל זה אצל שלמה צורף, מאמן נבחרת ישראל.

כוכבת חזרות הגיבה לראשונה על טענותיהן של ארבע נשים כי דריגס הטריד אותן מינית ארז דריגס. הוא מטפל בעצמו כבר שנים רבות, כתבה באינסטגרם.

Comments

close