Skip to main content

מנסור עבאס מחבק מחבלים : אני לא ימין ולא שמאל.

מנסור עבאס מחבק מחבלים : אני לא ימין ולא שמאל.. סיעת רעמ בראשות מנסור עבאס עשויה להצטרף לעמדת הליכוד ולהצביע נגד פיזור הכנסת בתמורה לקבלת סיוע ליישובים הערבים.חזקי. לפיד כל הכבוד על היוזמה להיפגש עם עבאס רוצים ממשלה שפויה גם עם עבאס סומכים עליך ועל גוש השינוי תומכים בכם במהלך זה יישר כח לפיד קבל בירכת הדרך להצלחה. לפיד עצמו נפגש עם מנסור עבאס, וגם ערך פגישה עם יור כחול לבן בני גנץ, בנסיון לגבש רוב להמלצה אצל הנשיא. אם מנסור עבאס ילך עם עם נתניהו לממשלת ליכוד יש לזה גם יתרונות. >>> תומכי טרור ששוללים את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית אינם שותף לגיטימי לשום ממשלה.

אני לא מחבק מחבלים פגישתי עם בכירים בחמאס היתה במסגרת יוזמת שלום דתית עם הרב מלכיאור. עבאס נשאל אם הרשימה המשותפת תבחר לתמוך בממשלת מיעוט של בני גנץ, אך הבהיר כי הסיעה מורכבת עם מפלגות בעלות עמדות שונות. את עצמו בניסיון להקים ממשלה הנשענת על שני ימנים שמאוד רוצים להחליף את נתניהו אבל לא בתוך גוש השמאל. בנושאים המדיניים, נתניהו עצר את הסיפוח בגלל השלום עם האמירויות. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהמנעות, ולא באיזה ישראבלופ אחר.

כל רגע - בנט תקף, נתניהו נבהל והבהיר: לא נסתמך על קולות הערבים
כל רגע - בנט תקף, נתניהו נבהל והבהיר: לא נסתמך על קולות הערבים from kore.co.il
עדכון מהדק' האחרונות נותן נתון מעניין: הציבור רוצה שנפעל מול כל הקשת הפוליטית, אני לא פוסל אף אחד, שלא יפסלו אותי. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהמנעות, ולא באיזה ישראבלופ אחר. הם רוצים אבל לא יוכלו לבצע את רצונם בגלל סיבות כאלה או אחרות. אני לא ימין ולא שמאל. נתניהו הצהיר בריאיון אצלנו שלא יישען על עבאס בשום מצב. לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רעמ של מנסור עבאס. בתוך כך , אמש דווח כי ראשי כחול לבן סיכמו עם יור ישראל ביתנו אביגדור ליברמן להאיץ את המגעים לכינונה של ממשלת מיעוט בתמיכת חברי כנסת מהרשימה.

בצד השני, בגוש השינוי, מתגלגלת יוזמה להקים ממשלה לשנה אחת בלבד ברוטציה בין בנט ולפיד.

הם רוצים אבל לא יוכלו לבצע את רצונם בגלל סיבות כאלה או אחרות. סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהמנעות, ולא באיזה ישראבלופ אחר. האם הליכוד יישען על רעם? הציבור רוצה שנפעל מול כל הקשת הפוליטית, אני לא פוסל אף אחד, שלא יפסלו אותי. יום חמישי כ''ב בשבט תשפ''א 21:47 04.02.21. בנושאים המדיניים, נתניהו עצר את הסיפוח בגלל השלום עם האמירויות. נתניהו הצהיר בריאיון אצלנו שלא יישען על עבאס בשום מצב. לפני שנתיים נסעה משלחת של התנועה האסלאמית בראשות חכ מנסור עבאס בתפקידו אז כסגן נשיא התנועה האסלאמית לרמאללה, לחזק את מנהיגי החמאס ממזרח ירושלים שגורשו לראמללה. אני לא מחבק מחבלים.''פגישתי עם מחבלים ערבים ישראלים ופלסטיניים הם אמצעי להשגת השלטון בישראל. סיעת רעמ בראשות מנסור עבאס עשויה להצטרף לעמדת הליכוד ולהצביע נגד פיזור הכנסת בתמורה לקבלת סיוע ליישובים הערבים.חזקי. לפי הודעת שתי המפלגות, השניים קיימו דיון על האפשרויות להקמת ממשלה חדשה, והכריזו כי השיח ביניהם יימשך בימים הקרובים. סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי.

לצד זאת, נתניהו עצמו הצהיר בכל ראיון בו נשאל האם ישתמש במנסור עבאס אפילו כתמיכה מבחוץ, כי לא יעשה כן היות והוא תומך טרור, מהלל מחבלים ומתנגד למדינה. סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי. יור רעמ שהפכה ללשון המאזניים בין הגושים סיפר בראיון לרדיו נאס כי יש חילופי מסרים בין המפלגות המרכזיות • אתמול הגיע איש הליכוד איוב קרא לביתו של עבאס כדי לברך אותו על הצלחת המפלגה בבחירות. אני לא מחבק מחבלים פגישתי עם בכירים בחמאס היתה במסגרת יוזמת שלום דתית עם הרב מלכיאור. הישענות מעשית על סיעתו של מנסור עבאס בידי נתניהו הוגדרה לפני הבחירות כדבר שלא יקרה.

ח"כ קרעי לאולפן ynet: בשום פנים ואופן לא נקים ממשלה בתמיכת ...
ח"כ קרעי לאולפן ynet: בשום פנים ואופן לא נקים ממשלה בתמיכת ... from images1.ynet.co.il
גורמים בליכוד אמרו ל'ישראל היום': אני לא מחבק מחבלים.''פגישתי עם מחבלים ערבים ישראלים ופלסטיניים הם אמצעי להשגת השלטון בישראל. Howlowcanugo חבר מתאריך 24.10.14 15189 הודעות. לפני שנתיים נסעה משלחת של התנועה האסלאמית בראשות חכ מנסור עבאס בתפקידו אז כסגן נשיא התנועה האסלאמית לרמאללה, לחזק את מנהיגי החמאס ממזרח ירושלים שגורשו לראמללה. אני מקבל 64 אחוזי תמיכה בחברה הערבית יור רעמ שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב על המתיחות ברשימה המשותפת, הכחיש את הדיווחים על התפרקותה ואמר: לפיד כל הכבוד על היוזמה להיפגש עם עבאס רוצים ממשלה שפויה גם עם עבאס סומכים עליך ועל גוש השינוי תומכים בכם במהלך זה יישר כח לפיד קבל בירכת הדרך להצלחה. לפי הודעת שתי המפלגות, השניים קיימו דיון על האפשרויות להקמת ממשלה חדשה, והכריזו כי השיח ביניהם יימשך בימים הקרובים. יום חמישי כ''ב בשבט תשפ''א 21:47 04.02.21.

יום חמישי כ''ב בשבט תשפ''א 21:47 04.02.21.

מנסור גם רוצה שלום תמורת שלום מוקדם יותר התראיין עבאס לרדיו נאס בערבית, ואמר כי בימים הקרובים ייפגש עם יור יש עתיד, יאיר לפיד. האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? הצהרת מנסור עבאס לאחר הגשת הרשימה (צילום: בהמשך השבוע צפוי לפיד להיפגש גם עם נציגי הרשימה עם זאת, עוד שמחה רוטמן ממפלגת 'הציונות הדתית' שב ומבהיר הבוקר (שני) כי מפלגתו לא תשב בממשלה בתמיכת מנסור עבאס. אני לא ימין ולא שמאל. בריאיון לאולפן ynet סיפר יור רעמ על המגעים שהוא מנהל עם שליחי ראש הממשלה: יום חמישי כ''ב בשבט תשפ''א 21:47 04.02.21. מנסור עבאס עובר את אחוז החסימה | עדכונים במשדר המיוחד. סיעת רעמ בראשות מנסור עבאס עשויה להצטרף לעמדת הליכוד ולהצביע נגד פיזור הכנסת בתמורה לקבלת סיוע ליישובים הערבים.חזקי. עדכון מהדק' האחרונות נותן נתון מעניין: לפי הודעת שתי המפלגות, השניים קיימו דיון על האפשרויות להקמת ממשלה חדשה, והכריזו כי השיח ביניהם יימשך בימים הקרובים. את עצמו בניסיון להקים ממשלה הנשענת על שני ימנים שמאוד רוצים להחליף את נתניהו אבל לא בתוך גוש השמאל.

אני מקבל 64 אחוזי תמיכה בחברה הערבית יור רעמ שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב על המתיחות ברשימה המשותפת, הכחיש את הדיווחים על התפרקותה ואמר: האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? נפתול וגידום ברגע האמת לא יוכלו לשבת בממשלה או להנהיג ממשלה של שמאל פוסט ציוני בתמיכת ובשיתוף מחבלים ותומכי מחבלים. בצד השני, בגוש השינוי, מתגלגלת יוזמה להקים ממשלה לשנה אחת בלבד ברוטציה בין בנט ולפיד. עדכון מהדק' האחרונות נותן נתון מעניין:

"צריך לראות אם יש בצד השני פרטנר" - קול ברמה
"צריך לראות אם יש בצד השני פרטנר" - קול ברמה from kol-barama.co.il
בליכוד מנסים לשכנע את עבאס: אם מנסור עבאס ילך עם עם נתניהו לממשלת ליכוד יש לזה גם יתרונות. בקרוב אפגש עם לפיד, עדיין לא התקיים מגע ישיר מול המשותפת. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהמנעות, ולא באיזה ישראבלופ אחר. הציבור רוצה שנפעל מול כל הקשת הפוליטית, אני לא פוסל אף אחד, שלא יפסלו אותי. אני מקבל 64 אחוזי תמיכה בחברה הערבית יור רעמ שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב על המתיחות ברשימה המשותפת, הכחיש את הדיווחים על התפרקותה ואמר: Howlowcanugo חבר מתאריך 24.10.14 15189 הודעות. בנושאים המדיניים, נתניהו עצר את הסיפוח בגלל השלום עם האמירויות.

סיעת רעמ בראשות מנסור עבאס עשויה להצטרף לעמדת הליכוד ולהצביע נגד פיזור הכנסת בתמורה לקבלת סיוע ליישובים הערבים.חזקי.

לפיד כל הכבוד על היוזמה להיפגש עם עבאס רוצים ממשלה שפויה גם עם עבאס סומכים עליך ועל גוש השינוי תומכים בכם במהלך זה יישר כח לפיד קבל בירכת הדרך להצלחה. יור רעמ שהפכה ללשון המאזניים בין הגושים סיפר בראיון לרדיו נאס כי יש חילופי מסרים בין המפלגות המרכזיות • אתמול הגיע איש הליכוד איוב קרא לביתו של עבאס כדי לברך אותו על הצלחת המפלגה בבחירות. עדכון מהדק' האחרונות נותן נתון מעניין: אחרי השיחה עם נציג הליכוד, מנסור עבאס נפגש גם עם יור האופוזיציה יאיר לפיד והציג לו את דרישותיו בתמורה לתמיכה בו. אני שותה את הקולות של נתניהו. אחת האופציות בה ראש הממשלה לא ממהר להשתמש הוא רעמ בראשות מנסור עבאס, שאמנם לא פסל את בנימין נתניהו, אך נפגש בימים האחרונים עם יור 'יש עתיד' יאיר לפיד. בקרוב אפגש עם לפיד, עדיין לא התקיים מגע ישיר מול המשותפת. לפיד עצמו נפגש עם מנסור עבאס, וגם ערך פגישה עם יור כחול לבן בני גנץ, בנסיון לגבש רוב להמלצה אצל הנשיא. מוקדם יותר התראיין עבאס לרדיו נאס בערבית, ואמר כי בימים הקרובים ייפגש עם יור יש עתיד, יאיר לפיד. במצב כזה נתניהו לא יעשה צעדים מדיניים שיתנגשו עם החשיבה של עבאס. נתניהו הצהיר בריאיון אצלנו שלא יישען על עבאס בשום מצב. הם רוצים אבל לא יוכלו לבצע את רצונם בגלל סיבות כאלה או אחרות. מנסור גם רוצה שלום תמורת שלום

אני לא ימין ולא שמאל מנסור עבאס. לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רעמ של מנסור עבאס.

Comments

close